Bukti Kejadian Rempuhan Trak Di Nice,Perancis Tempoh hari Angkara Mossad

loading...








sumber- bumiyangtercinta

Pada 14 July 2016, telah berlaku satu lagi kes yang “menggemparkan” dunia di bandar Nice, Perancis. Kejadian tersebut berlaku pada pukul 10.30 malam (waktu tempatan).


Menurut laporan media (yang dikawal), Seorang pemandu trak warga negara Tunisia telah merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis. Nama pemandu tersebut ialah Mohamed Lahouaiej Bouhel (31 tahun).




Kononnya seramai 84 orang disahkan terbunuh dalam insiden itu termasuk 10 kanak-kanak, 202 lagi cedera dan 53 pula kritikal. Sementara itu, 25 orang mangsa lagi menjalani sokongan nyawa.


Betulkah?


Mari kita siasat…….


Tidak ada sebarang rakaman CCTV sehingga kini dan hanya ada satu rakaman dari kamera biasa. Itupun tidak menunjukkan berlaku sebarang pelanggaran dan trak itu bergerak perlahan.



Tidak ada sebarang rakaman video dari handphone para penonton yang berjumlah lebih 10,000 orang yang berada disitu untuk menyaksikan acara letupan mercun bunga api.


Tidak ada sebarang Ambulans muncul selepas hampir sejam “serangan” tersebut. Sepatutnya Ambulans akan muncul jika berlaku sebarang kemalangan. Tidak ada sebarang bantuan kecemasan muncul selepas hampir sejam “serangan” tersebut.


Kelihatan mayat bergelimpangan dan telahpun dimasukkan ke dalam bag mayat. Tetapi mana petugas kecemasan yang sedang bertugas? Kelihatan ramai pengunjung di situ tetapi tidak ada seorang pun yang merakamnya didalam handphone. Kenapa? Kerana semua ini adalah lakonan sahaja.








Malah ada mayat yang ditinggalkan sehingga esok pagi. Kenapa?





Gambar dibawah jelas menunjukkan bahawa mereka meletakkan patung untuk berlakon sebagai “mayat”.



Jika dilihat di bahagian cermin depan trak tersebut terdapat beberapa lubang bekas tembakan. Cuba lihat betul-betul. Sebenarnya itu adalah “sticker” atau pelekat yang biasa digunakan oleh pengarah filem Hollywood untuk filem mereka. Sebab itu “sticker” itu berkilat ditengah-tengah lubang kerana terkena cahaya kamera.












Polis juga menggunakan besi untuk menebuk lubang di pintu trak untuk menipu kononnya berlaku tembakan.






Berita media (yang dikawal) mengatakan bahawa lelaki itu telah memandu trak dengan kelajuan 40 MPH (batu/jam) dalam tempoh 30 minit. Tetapi lelaki tersebut hanya berjaya memandu sejauh 1 batu.
Kalau 40 MPH (batu/jam) sepatutnya dia telah memandu sejauh 20 batu. Jadi dia sebenarnya hanya memandu dengan kelajuan 2 MPH (batu/jam).





Media juga mengatakan bahawa lelaki tersebut memiliki senapang. Tetapi dia tidak menembak sesiapapun. Dia juga tidak melarikan diri selepas “kejadian” tersebut.


Tidak ada sebarang kesan darah di trak tersebut walaupun lelaki tersebut telah ditembak oleh polis.
Sejak 2005, Semua kenderaan di UK dan USA telah dipaksa untuk memasang sistem “cell network remote control”.Besar kemungkinan trak tersebut telah di “remote control” oleh MOSSAD dan lelaki tersebut telah terperangkap didalam trak tersebut.

Sebab itu dia tidak dapat melarikan diri dan apabila polis sampai, mereka menembaknya supaya lelaki tersebut tidak akan menceritakan apa yang sebenarnya terjadi.





Lihatlah apa yang sedang dirancang oleh Yahudi Illuminati selepas “serangan” di bandar Nice, Perancis.





Kesimpulan
Setiap peristiwa yang besar yang berlaku di bumi ini seperti WTC 9/11, Pengeboman di Bali, MH370, MH17, Peperangan di Iraq/Syria……..dan banyak lagi, semuanya adalah dirancang dengan teliti dan dilaksanakan oleh MOSSAD.


Siapakah yang memiliki MOSSAD?



Dia adalah Jacob Rothschild.






Sumber rujukan:
http://www.newnationalist.net/2016/07/16/observations-on-the-nice-truck-attack/
http://www.newnationalist.net/2016/07/18/which-is-the-real-nice-truck-driver/
http://82.221.129.208/ifyouareinamericayouprobablycantseethisai7.html
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=136410
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=136433
http://www.newnationalist.net/2016/07/19/why-staged-deceptions-are-used-more-than-pure-false-flags/
http://themillenniumreport.com/2016/07/nice-brings-to-mind-operation-gladio/http://investmentwatchblog.com/france-to-conduct-illegal-bomb-strikes-in-syria-following-nice-attack/
Loading...
loading...

0 Response to " Bukti Kejadian Rempuhan Trak Di Nice,Perancis Tempoh hari Angkara Mossad"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close