(Video)TERKINI: Bala Tentera Vladimir Putin Sudah Mara Ke Bukit Golan Untuk Bantai Israel

loading...

(Video)TERKINI: Bala Tentera Vladimir Putin Sudah Mara Ke Bukit Golan Untuk Bantai Israel





Kami sekarang mempunyai lebih banyak beberapa bahagian permainan teka-tekidaripada kami mempunyai sebelum dan ia semua menjadi jelas. Dokumen ini adalah agak inginkan sebahagian daripada anda, tetapi saya menjamin andabahawa jika anda membacanya berterusan kepada penghujung anda akan melihat beberapa perkara agak tenang.

Ramai orang di bawah kesan (termasuk sendiri) bahawa Israel perlu menyerangkemudahan-kemudahan nuklear Iran teratur untuk Rusia menyerang Israel. Israeltidak lagi perlu menyerang kemudahan-kemudahan nuklear Iran teratur untuk Rusiadan syarikat menyerang Israel.

Sejak 1967 apabila Israel menangkap Golan Heights, Syria telah mahu ia kembalitetapi mereka tidak ketenteraan mampu mengambil balik.

Masukkan Rusia dan syarikat.

Sekarang Syria mempunyai kuasa untuk mendapatkan ia kembali dari Israel, atausekurang-kurangnya cuba macam mana pun.

************
Di seluruh dunia dikenal pasti sebagai wilayah Syria, Golan Heights telah didudukidan ditadbir oleh Israel sejak 1967.

Bagaimanapun , masyarakat antarabangsa menolak orang Israel menuntut kepadagelaran kepada wilayah dan menganggap ia sebagai wilayah Syria berdaulat.

************

Jadi SECARA SAH STILL Golan Heights menjadi kepunyaan Syria.

Tetapi SEPATUTNYA dan SCRIPTURALLY ia menjadi kepunyaan Israel.

Ya, sekali lagi , terdapat akan menjadi satu pergaduhan atas ia tetapi kali ini Rusiaakan terlibat dan kitab akan memenuhi.

Tetapi terdapat satu pintalan baru kepada keadaan, mereka menemui simpanan minyak sangat besar dalam kemuncak Golan dan tanah ini kini telah menjadi VERYberharga dan Syria akan mahu ia kembali.
Kerajaan Syria telah kehilangan banyak tanah kepada ISIS dan pemberontak dansekarang Rusia telah masuk ke dalam gambar menebus guna tanah ini untuk Assad.

Syria telah hampir dimusnahkan dan ia akan mengambil banyak wang membina semula negara itu dan simpanan minyak sangat besar dalam nilai Golan Heights BILLIONS dolar boleh benar-benar membantu. Syria pasti akan mahu belakang ini kerana secara sah berdasarkan masyarakat antarabangsa ia milik mereka macam mana pun.

Masalah ialah ini: Israel ialah TAK akan menyerah diri Golan Heights.

Selepas Rusia dan syarikat jelas ISIS daripada Syria semua Assad perlu buat ialahberkata, "Manakala kami di ia, mari kita mendapat Golan Heights kembali juga".

Iran, Hezbollah, Sudan, Libya, Turkey dan lain-lain akan jadi chompin' di bit membantu mendorong Israel daripada Golan Heights.

Dan masyarakat antarabangsa yang kata ia menjadi kepunyaan Syria, perlu Syriabelakang dalam ini.

Tidak memandang kepada baik untuk Israel.

Walau bagaimanapun , kitab akan memenuhi dan ia akan semua tercatat sebagaiLord kata ia akan.

Dalam kitab-kitab kitab perjanjian lama, Golan Heights dikenali sebagai Bashan.

Sekarang bagi yang jika anda membaca ini dan anda tidak biasa dengan kitab suci , terdapat satu ramalan dalam Ezekiel bab 38 dan 39 yang memberitahu kami tentang pertempuran akan datang ini di Golan Heights.


Video:

Loading...
loading...

0 Response to "(Video)TERKINI: Bala Tentera Vladimir Putin Sudah Mara Ke Bukit Golan Untuk Bantai Israel"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close