Kata Hikmah Keanu Reeves Terbaru Ini Bakal Buat Anda Terfikir Mereka Di ABPH Muslim Atau Dia Ni Muslim!!!

loading...

Kata Hikmah Keanu Reeves Terbaru Ini Bakal Buat Anda Terfikir Mereka Di ABPH Muslim Atau Dia Ni Muslim!!!









Selain daripada berlakon, kata-kata hikmah Keanu terhadap kehidupan dan dalam masa ini benar-benar memberi satu pelajaran yang amat baik bagi kami semua.



"Saya tidak boleh jadi sebahagian daripada dunia di mana lelaki menghias isteri mereka sebagai pelacur dengan mendedahkan semuanya yang harus dihargai. Di mana tiada konsep kehormatan dan kemuliaan"

Di mana wanita tidak mahu anak , dan lelaki tidak mahu sebuah keluarga.

Di mana sulur percaya diri mereka menjadi berjaya memandu kereta-kereta fathers` mereka , dan seorang bapa yang mempunyai sedikit kuasa mencuba untuk membuktikan bagi anda yang anda ialah ibarat melukut di tepi gantang.

Di mana orang dengan palsu mengisytiharkan bahawa mereka percaya pada Tuhan dengan satu das alkohol dalam tangan mereka , dan kekurangan sebarang persefahaman agama mereka.

Di mana konsep kedengkian dianggap memalukan , dan kesopanan ialah satu kelemahan.

Di mana orang terlupa tentang cinta, tetapi semata-mata mencari rakan kongsi terbaik.

Di mana orang membaiki setiap bisik kereta mereka, bukan berjimat apa-apa wang atau masa , dan diri mereka, mereka lihat sangat miskin yang hanya sebuah kereta mahal boleh menyembunyikannya.



Di mana budak lelaki membazirkan wang ibu bapa mereka dalam kelab malam, meniru di bawah bunyi keprimitifan , dan budak perempuan jatuh cinta pada mereka untuk ini.

Di mana lelaki dan wanita tidak lagi dapat dikenal pasti dan di mana semua ini bersama dipanggil kebebasan memilih, tetapi untuk mereka yang memilih satu laluan lain dijenamakan sebagai pemerintah yang zalim terencat.

Saya memilih jalan saya, tetapi ia satu kekesalan yang saya tidak mencari pemahaman serupa dalam orang ramai antara yang saya berharap untuk mendapatinya paling penting … " - Keanu Reeves
Loading...
loading...

0 Response to "Kata Hikmah Keanu Reeves Terbaru Ini Bakal Buat Anda Terfikir Mereka Di ABPH Muslim Atau Dia Ni Muslim!!!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close